Cautare
 
Autentificare
Curent: Anonymous

 

 

Stabilirea impozitului pe clădiri sau teren

 

PENTRU ANUL FISCAL 2016 PERSOANELE JURIDICE AU OBLIGAŢIA SĂ DEPUNĂ DECLARAŢIE DE IMPUNERE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI/TAXĂ PE CLĂDIRI PÂNĂ LA DATA DE 31 MARTIE 2016.

IMPOZITUL PE CLĂDIRI ARE TERMEN DE PLATĂ SEMESTRIAL, IAR TAXA PE CLĂDIRI ARE TERMEN LUNAR PÂNĂ ÎN DATA DE 25 A LUNII URMĂTOARE.

 

·         Declaraţie de impunere completată, semnată şi ştampilată;

·         Declaraţie specială de impunere pentru stabilirea impozitului pe cladiri majorat;

·         Actul de dobândire a clădirii sau terenului, care poate fi: contract de vânzare-cumpărare, factură, contract de schimb, act de donaţie, act de adjudecare, hotărâre judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă, act adiţional la actul constitutiv al contribuabilului, etc;

·         Autorizaţia de construire, procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, documentul care atestă regularizarea taxei pentru autorizaţia de construire şi memoriu tehnic;

·         Schiţa imobilului;

·         Extrasul CF în care să fie evidenţiată categoria de folosinţă a terenului;

·         Contract de leasing financiar, în cazul contribuabililor care au calitatea de locatar;

·         Documentul prin care i se atribuie în administrare/ folosinţă/ concesiune o clădire, proprietate a statului sau a oraşului;

·         Document contabil (balanţă analitică, nota contabilă etc) care să ateste valoarea clădirii înregistrată în evidenţele contabile;

·         Certificat de înregistrare firmă.

 

Fiecare copie va fi semnată şi ştampilată pentru conformitate cu originalul.

 

Formular declaraţie clădire - model 2016

 

Formular declaraţie clădire - model ITL 2006

Formular declaraţie teren - model  2016

Formular declaraţie teren - model ITL 2006

ANEXĂ LA DECLARAŢIA FISCALĂ/DECIZIA DE IMPUNERE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI/TAXEI PE CLĂDIRI - MODEL ITL - 107

ANEXĂ LA DECLARAŢIA FISCALĂ/DECIZIA DE IMPUNERE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI/TAXEI PE TEREN - MODEL ITL - 108 

 

Stabilirea impozitului pe mijloacele de transport

 

·                     Copie carte de identitate vehicul;

·                     Copie act de dobandire;

·                     Declaratie fiscala pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport;

·                     Declaratie fiscala pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport marfa cu masa totala autorizata de peste 12 tone;

·                     Copie certificat de înregistrare firmă;

·                     Adeverinţă RAR privind tipul suspensiei pentru mijloacele de transport marfa cu masa totala autorizata de peste 12 tone.

 

Observatii

Actul de dobandire poate fi: contract de vanzare-cumparare, factura, contract de leasing, act de adjudecare etc. In functie de tipul mijlocului de transport, completati declaratia corespunzatoare.

 

Fiecare copie va fi semnată şi notată pentru conformitate cu originalul.

 

Formular declaraţie

Formular declaraţie specială

 

 

Modificarea în evidenţele fiscale a valorii de impunere a unei clădiri sau a suprafeţei de teren

 

1.                  În cazul unei reevaluări:

·         Declaraţie de impunere rectificativă completată, semnată şi ştampilată;

·         Raportul de evaluare întocmit de evaluator autorizat;

·         Hotărârea adunării generale a acţionarilor, decizia asociatului unic privind aprobarea înregistrării în evidenţele contabile a rezultatului raportului de evaluare;

·         Nota contabilă cu înregistrarea diferenţelor din reevaluare;

·         Balanţa analitică aferentă lunii în care a fost înregistrată în evidenţele contabile;

·         Bilanţ contabil.

2.                   În cazul executării anumitor lucrări care modifică valoarea de inventar a clădirii sau a suprafeţei de teren:

·         Declaraţie de impunere rectificativă completată, semnată şi ştampilată;

·         Autorizaţia de construire;

·         Procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;

·         Documentul care atestă regularizarea taxei pentru autorizaţia de construire;

·         Schiţa imobilului;

·         Extrasul CF în care să fie evidenţiată categoria de folosinţă a terenului;

·         Nota contabilă cu înregistrarea diferenţelor;

·         Balanţa analitică aferentă lunii în care a fost înregistrată în evidenţele contabile modificarea;

·         Bilanţ contabil.

 

Fiecare copie va fi semnată şi ştampilată pentru conformitate cu originalul.

 

 

 

 

Scoaterea din evidenta fiscală a unui imobil clădire sau teren

 

·         Cererea prin care se solicită scoaterea din evidenţele fiscale a imobilului;

·         Declaraţie de impunere rectificativă cu imobilele rămase în proprietate (dacă este cazul);

·         Actul prin care s-a transmis sau pierdut dreptul de proprietate, care poate fi: contract de vînzare-cumpărare, factură, contract de schimb, act de donaţie, hotărâre judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă etc.

·         Balanţa analitică aferentă lunii în care a fost scos din evidenţele contabile imobilul;

·         Certificatul fiscal prin care se atestă achitarea obligaţiilor fiscale.

 

Fiecare copie va fi semnată şi ştampilată pentru conformitate cu originalul.

 

 

Scoaterea din evidenta fiscală a mijloacelor de transport

 

·                     Actul de instrainare - copie

·                     Copie act de indentitate (C.I./B.I.) cumparator

·                     Declaratia pentru scoaterea din evidenta a mijloacelor de transport

·                     Certificat fiscal pentru radiere, care atestă plata tuturor obligaţiilor.

 

Observatii

Actul de instrainare poate fi: contract de vanzare-cumparare, certificat de distrugere, adeverinta predare fier vechi, contract de novatie etc.

 

Formular declaraţie

 

 

Eliberarea unui certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale

 

·                     Delegaţie pentru împuternicit firmă

·                     Copie Carte de Identitate/Buletin de Identitate reprezentant firmă

·                     Copie certificat înregistrare firmă

·                     Cerere pentru eliberare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale persoane juridice.

 

Formular cerere

Anexa certificat fiscal

 

 

Stabilirea taxei pentru afisaj in scop de reclama si publicitate

 

·                    Declaratie de impunere completată, semnată şi ştampilată;

·                    Actul de dobândire al afişajului sau reclamei;

·                    Schiţa afişajului sau reclamei;

·                    Certificat de înregistrare firmă.

 

Fiecare copie va fi semnată şi ştampilată pentru conformitate cu originalul.

 

Formular declaraţie

  

 

Vizarea biletelor de spectacole

 

·                     Cerere tip completată şi semnată;

·                     Prezentarea biletelor pentru vizare.

 

Formular cerere

 

Stabilirea impozitului pentru spectacole

 

·                     Declaraţie tip completată şi semnată - decont

 

Formular declaraţie

 

 

Stabilirea taxei hoteliere

 

·                     Declaraţie tip completată şi semnată;

·                     Situaţie lunară – centralizator încasări.

 

Formular declaraţie

 

Actualizat in - 12.11.2021, la ora 11:57.
Trafic
Vizitatori: 1219145, online: 2

Copyright © 2010 Primăria Oraşului Luduș. Powered by SOBIS Solutions.