ANGAJAREA ASISTENTULUI PERSONAL PENTRU PERSOANA CU HANDICAP GRAV cu asistent personal
Documentatia necesară:
I. Acte ale persoanei care solicită angajarea:
1. Cerere de angajare;
2. DECLARAŢIE privind respectarea obligaţiilor prevăzute de art.38 din Legea nr.448/2006;
4. Act de identitate (B.I./C.I./CP.I.) - (copie şi original) ;
5. CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE - (copie şi original) sau SENTINŢĂ DIVORŢ (copie şi original)
(dacă e cazul) sau CERTIFICAT DE DECES al soţului/soţiei (copie şi original) - (dacă e cazul);
6. ADEVERINŢĂ MEDICALĂ - semnată şi parafată de medicul de familie (să specifice dacă este apt să îngrijească persoană cu handicap);
7. CAZIER JUDICIAR;
8. COPIE DUPĂ DIPLOMA DE STUDII (angajatul trebuie să aibă cel puţin cursurile învăţământului general obligatoriu cu excepţia rudelor şi afinilor până la gradul al IV- lea înclusiv şi a soţului sau soţiei) (copie şi ORIGINAL);
9. Cartea de muncă ( COPIE ŞI ORIGINAL pentru conformitate);
10. Adeverintă-model tip care atestă vechimea în muncă după 01.01.2011 (copie Şi originalul);
11. Dosar plic.
II. Acte necesare ale persoanei cu handicap grav pentru care se solicită angajarea:
1. Certificat de handicap ( copie şi original);
2. Act de identitate (B.I./C.I./CP.I.) sau certificat de naştere (pentru persoana cu hándicap minoră fără C.I.) (copie şi original);
3. Dacă bolnavul este minor, original Şi copie după BI/CI al unuia dintre părinţi;
4. DECIZIE DE PENSIE (copie şi original) + cupon sau acte doveditoare alte venituri;
5. Sentinţa civilă de punere sub interdicţie ( copie şi original);
6. Dispoziţia primarului/sentinţă judecătorească de numire tutore/curator (copie şi original);
7. B.I/C.I. tutore/curator (copie şi original);
8. Acordul scris al persoanei cu handicap grav / tutore / curator / părinte, în cazul persoanelor cu
handicap grav fără discernamânt, pentru angajarea persoanei care solicită încadrarea în funcţia de
asistent personal.
Actualizat in - 21.11.2018, la ora 15:35.